Sony Xperia E4 Dual Kini Di Malaysia – Telefon Sony Berasaskan MediaTek, Berharga RM459

Sony Mobile Malaysia hari ini secara rasminya mengumumkan penawaran telefon pintar baru daripada mereka, iaitu Xperia E4 Dual. Telefon pintar ini membawakan sokongan dwi-SIM, dan dilihat merupakan telefon pintar berharga paling rendah daripada Sony, iaitu RM459 untuk pasaran Malaysia.
Xperia E4
Telefon ini membawakan skrin bersaiz 5-inci dengan resolusi 960×540 pixel, dilengkapi cip pemprosesan empat-teras 1.3GHz MTK MT6582, memori 1GB RAM, ruangan storan terbina 8GB, kamera belakang 5-megapixel, dan kamera hadapan 2-megapixel. Xperia E4 hadir dengan Android 4.4 KitKat, dan menurut Sony, baterinya mampu bertahan penggunaan selama 2 hari.
Telefon ini sekadar menyokong rangkaian 3G sahaja, dan tiada sokongan rangkaian 4G LTE. Salah satu perkara baru yang hadir pada peranti ini adalah rekaannya yang mengambil ciri-ciri elemen baru, selain kerangka belakangnya yang boleh ditanggalkan – berbeza dengan beberapa telefon Sony lain.
Di Malaysia, Xperia E4 Dual telah pun mula dijual dan membawakan tanda harga RM459.
Xperia E4
Share on Google Plus

About Unknown

Rakan Siber (R.C.) ditubuhkan untuk berkongsi impian dan minat yang sama terhadap teknologi semasa seperti komputer dan gadget. Kami berkongsi tip-tip untuk menolong menyelesaikan masalah disamping berita baharu dalam kalangan ahli komuniti ini.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :