Convert dan download video youtube serentak!

clipconverter.cc

Salam semua. Entri kali ini aku ingin berkongsi dengan anda semua cara mudah untuk men-download video dari youtube dalam pelbagai format yang kamu mahu.Convert dan download serentak. Pelbagai format yang aku maksudkan adalah seperti berikut:

1. Audio: mp3,aac,wma,ogg..
2. Video: mp4.wmv, avi,flv..

Cukup mudah .Hanya pergi ke web http://www.clipconverter.cc untuk menikmati servis percuma ini. Aku tak pasti dia akan free sampai bila2 atau tidak. Kalo nak lagi mudah download, install sahaja add-on dia di browser anda.

Cara guna:

1.Paste URL video yang anda mahu dalam ruang kotak web clipconverter tu .
2.Pilih format yang anda ingin download.
3.Download la..

cukup senang.

Cukup mudah bagi aku yang suka download video selalu dan kemudiannya kena convert ke format mp3 dan mp4.Aku dah cuba dan berjaya. Dengan adanya servis ini hidupku lagi ceria dan selesa.haha.

sekian.

p/s- herr doctor
Share on Google Plus

About Unknown

Rakan Siber (R.C.) ditubuhkan untuk berkongsi impian dan minat yang sama terhadap teknologi semasa seperti komputer dan gadget. Kami berkongsi tip-tip untuk menolong menyelesaikan masalah disamping berita baharu dalam kalangan ahli komuniti ini.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments :

キング Naim said...

still convinced dengan youtube downloader..hehe

krew 01 said...

pilihan di tangan anda.Btw ada version baru bg utube downloader.khusus HD n cam biasa ada converter.