Pertandingan Fotografi Kembali!!!

Contest Bulan Februari






Pertandingan tradisi Kelab Rakan Siber kini sudah masuk musim yang ke-4. Pada musim ini pengetua kita adalah saudara Taufiq suksis yang sentiasa sukses dalam setiap kerja-kerja yang dilakukannya.

Untuk musim ini terdapat dua kontez bagi pertandingan fotografi ini. kontez pertama bermula pada 11  Februari dan berakhir pada 10 marc dengan bertemakan INDAHNYA UiTMPP.

Syarat2 pertandingan boleh dirujuk pada poster yang ditampal sekitar UiTMPP. Jangan lupa menghantar gambar anda di rakansiber.uitmpp@gmail.com.

Tema Indahnya UiTMPP dipilih kerana kami mahukan anda mencari sisi2 indah UiTMPP yang cantik tapi mungin tidak pernah dilihat orang atau tidak diambil peduli.

Kreativiti menjadi kunci utama untuk menjadi pemenang.Anda boleh mengambil  gambar bukan dari dalam UiTMPP sahaja, mungkin anda boleh mengambil gambar UiTMPP dari bangunan MPSP misalnya.

Gunakan kreativiti dan kemahiran anda. Semoga berjaya.

Sekian.

Saya yang menurut perintah:

Krew 01
Share on Google Plus

About Unknown

Rakan Siber (R.C.) ditubuhkan untuk berkongsi impian dan minat yang sama terhadap teknologi semasa seperti komputer dan gadget. Kami berkongsi tip-tip untuk menolong menyelesaikan masalah disamping berita baharu dalam kalangan ahli komuniti ini.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :